Język angielski, 14.04
Kochane Krasnale, dzisiaj kontynuujemy utrwalanie słownictwa związanego z wiosną !
Na początku zapraszam to posłuchania piosenki „Spring in my toes”.
Dzieci powtarzają refren: I’ve got the spring, spring, spring in my toes. – pokazujemy że mamy wiosnę w palcach u stóp.
Zabawa „Where is…..?” – dzieci rozkładają karty z obrazkami (zamieszczone w poprzednim poście) po całym pokoju. Dzieci chodzą po pokoju w rytm dowolnej piosenki angielskiej (śpiewając ją), kiedy rodzic zatrzyma piosenkę pyta np. Where is a ladybird ? – dzieci poszukują obrazka z biedronką na „ladybird”.
Tak robimy z wszystkimi obrazkami.
Rodzinna zabawa w „Chinese whispers” (głuchy telefon) – wszyscy członkowie rodziny siadają jeden za drugim, pierwsza osoba w rzędzie mówi drugiej jakieś słówko na ucho np. fly, a ona podaje kolejnej. Ostatnia osoba musi powiedzieć na głos jakie słówko do niej dotarło. Jeśli powie prawidłowo przechodzi do przodu, będąc pierwszą.
Załączam kartę pracy dla chętnych. Pokoloruj motylka według wzoru. Nazwij kolory.
after-a-while-crocodile-worksheet-color-by-numberPobierz
Miłej zabawy !
Anna Warmuszok