Zielony dzień

Kochani,

Dzisiaj podsumujemy tydzień, w którym poznawaliśmy pierwsze oznaki wiosny 🙂

Poproście rodziców, aby przygotowali wam ubrania w kolorach zieleni, oczywiście w miarę możliwości (możecie pożyczyć coś od rodzeństwa lub rodziców). Teraz możecie przystąpić do działań :

  • Znajdźcie w domu jak najwięcej przedmiotów w kolorze zielonym. Policzcie je, następnie pogrupujcie wg kategorii (zabawki, ubrania, rośliny…). Wskażcie, których jest najwięcej, których najmniej.
  • Wybierzcie 5 dowolnych przedmiotów. Podzielcie ich nazwy na sylaby (dzieci starsze mogą próbować wyodrębnić pierwszą głoskę). Ułóżcie zdania z tymi wyrazami.
  • Wskażcie różnice między obrazkami:
  • Ćw. logopedychne:
  • Wykonajcie wybrane zadania z żabkami:
  • Nagrajcie z rodzicami filmik z piosenką, której uczyliśmy się w tym tygodniu i prześlijcie do mnie. Do realizacji filmiku możecie wykorzystać różne akcesoria związane z wiosną.
  • Zróbcie też zdjęcia waszej tygodniowej pracy plastycznej, jestem ciekawa, jak sobie poradziliście 🙂

Miłego dnia 🙂