Zielony dzień
Kochani,
Dzisiaj podsumujemy tydzień, w którym poznawaliśmy pierwsze oznaki wiosny 🙂
Poproście rodziców, aby przygotowali wam ubrania w kolorach zieleni, oczywiście w miarę możliwości (możecie pożyczyć coś od rodzeństwa lub rodziców). Teraz możecie przystąpić do działań :
- Znajdźcie w domu jak najwięcej przedmiotów w kolorze zielonym. Policzcie je, następnie pogrupujcie wg kategorii (zabawki, ubrania, rośliny…). Wskażcie, których jest najwięcej, których najmniej.
- Wybierzcie 5 dowolnych przedmiotów. Podzielcie ich nazwy na sylaby (dzieci starsze mogą próbować wyodrębnić pierwszą głoskę). Ułóżcie zdania z tymi wyrazami.
- Wskażcie różnice między obrazkami:
- Ćw. logopedychne:
- Wykonajcie wybrane zadania z żabkami:
- Nagrajcie z rodzicami filmik z piosenką, której uczyliśmy się w tym tygodniu i prześlijcie do mnie. Do realizacji filmiku możecie wykorzystać różne akcesoria związane z wiosną.
- Zróbcie też zdjęcia waszej tygodniowej pracy plastycznej, jestem ciekawa, jak sobie poradziliście 🙂
Miłego dnia 🙂