Język angielski, 13.04

Kochane Motylki, dzisiaj kontynuujemy utrwalanie słownictwa związanego z wiosną !

Na początku zapraszam to posłuchania piosenki „Spring in my toes”.
Dzieci powtarzają refren: I’ve got the spring, spring, spring in my toes. – pokazujemy że mamy wiosnę w palcach u stóp.

Zabawa „Where is…..?” – dzieci rozkładają karty z obrazkami (zamieszczone w poprzednim poście) po całym pokoju. Dzieci chodzą po pokoju w rytm dowolnej piosenki angielskiej (śpiewając ją), kiedy rodzic zatrzyma piosenkę pyta np. Where is a ladybird ? – dzieci poszukują obrazka z biedronką na „ladybird”.

Tak robimy z wszystkimi obrazkami. 

Rodzinna zabawa w „Chinese whispers” (głuchy telefon) – wszyscy członkowie rodziny siadają jeden za drugim, pierwsza osoba w rzędzie mówi drugiej jakieś słówko na ucho np. fly, a ona podaje kolejnej. Ostatnia osoba musi powiedzieć na głos jakie słówko do niej dotarło. Jeśli powie prawidłowo przechodzi do przodu, będąc pierwszą. 

Pozdrawiam serdecznie

Anna Warmuszok